07 Eylül Uşak'tan Çıkış
7 EYLÜL UŞAK'TAN ÇIKIŞ 5 GECE KONAKLAMA 6 GÜN
1050 TL + PEŞİN FİYATINA 9 TAKSİT
5 Gece 6 GÜn Bu Turu Kaçırmayın

1.Gün.  (Samsun’a Gece Yolculuğu)
Uşak Heykel önünden katılacak olan misafirlerimiz ile birlikte Afyon,Ankara,Çorum üzerinden Sözler Turizm otobüs içi ikramları eşliğinde Samsun’a gece yolculuğu yapıyoruz.

2.Gün. (Samsun – İlk Adım Anıtı – Bandırma Vapuru – Ordu -  Boztepe)
Değerli Konuklarımız, sabah yolumuz üzerinde vereceğimiz kahvaltı molasının ardından Samsun’a ulaşıyoruz. 19 Mayıs 1919 da Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a ilk ayak bastığı yeri simgelemek üzere yapılan İlk Adım Anıtını önünde vereceğimiz fotoğraf molasının ardından Meydanda bulunan Atatürk Heykelini görüp, Atamızı Samsun’a ulaştıran Bandırma Vapurunu geziyoruz. Samsundaki gezimizi burada noktalayıp, Çarşamba – Terme – Ünye üzerinden Ordu Boztepe’ye ulaşıyoruz. Ordu’yu kuşbakışı görebileceğimiz 485 m yükseklikte bulunan bu seyir terasında fotoğraf ve çay molası vereceğiz. Boztepe’deki mola süremizin sonunda Giresun’a hareket ediyoruz. Giresun şehir merkezinde vereceğimiz serbest zaman sonrasında otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama

3.Gün.  (Tirebolu Çay Fabrikası - Atatürk Köşkü - Ayasofya Müzesi – Çamlıhemşin)
Değerli Konuklarımız, otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Tirebolu da bulunan çay fabrikasına uğruyoruz. Çayın dalından koparıldıktan sonra demliğimize gelene kadar geçen yolculuğunu izleme şansı buluyoruz. Çay alışverişi için serbest zaman veriyoruz. Bir sonraki durağımız Trabzon oluyor. İstanbul’un Latin işgaline uğraması ile İstanbul’dan kaçan Kommenos sülalesi tarafından 1250 -1260 yıllarında Manastır kilisesi olarak yapılan, adını “Kutsal bilgelik” anlamına gelen Ayasofya’dan alan Kilise 1584 yılında Cami’ye çevrilmiş olup, 1964 yılında Vakıflar genel müdürlüğü tarafından restore edilerek Müze’ye dönüştürülmüştür. 2012 yılında tekrar ibadete açılarak cami olarak kullanılmaya başlanmıştır. Trabzon’a özgü el sanatı olan Trabzon Hasırı, Telkâri ve Trabzon’da sadece beş ailenin yaptığı Kazaziye işlerini yapan ustaların marifetli ellerinde hazırlanan ürünleri görme fırsatı buluyoruz. Bir gezi noktamız Soğuksu semtinde bulunan Atatürk Köşkü oluyor. Trabzon’daki gezimizi burada tamamlıyor Of – Rize – Ardeşen üzerinden UNESCO tarafından dünya miras listesine alınan 50 eko sistem arasında bulunan Fırtına Vadisine geliyoruz. Öğle yemeğimizi Fırtına Deresi’nin kenarında kurulu bulunan restoranımızda alıyoruz. Fırtına deresi boyunca sıralanmış bu restoranların sunduğu en meşhur yemek alabalıktır. Bu bölge birçok alabalık çiftliği bulunmaktadır. Özellikle Kırmızı benekli alabalık oldukça ilgi görmektedir. Fırtına deresinden gelen su sesi eşliğinde aldığımız keyifli bu öğle yemeği sonrasında dileyen misafirlerimiz farklı tur alternatifleri ile zamanlarını değerlendirebilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde

4.Gün. (Ayder Yaylası - Batum – Piazza Meydanı – Panoramik Tiyatro Binası – Medea Heykeli)
ÖNEMLİ UYARI: Batum’a Giriş sadece, üzerinde T.C kimlik numarası yazan nüfus cüzdanları ile gerçekleştirilebilmektedir. Ehliyet, Gazi kimliği v.b kartlar ile giriş yapılamaz. T.C vatandaşı olmayan misafirlerimizin girişi kendilerine aittir. Belge eksikliği sebebiyle giriş yapamayan misafirlerimizin girişi kendilerine aittir. Resimsiz ve yıpranmış kimlikler geçiş izni alamamakladır.16 TL olan çıkış ücreti misafir tarafından ödenir. Ailesi ile birlikte (Anne ve Babanın Aynı Anda) seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin Batum’a geçişleri için Noterden onaylı Muvafakat name almaları gerekmektedir.
Değeli Konuklarımız, otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında yaylaların sultanı Ayder Yaylası’nı geziyoruz. 2010 yılında Berlin Uluslararası Film festivalin de Ülkemize “Altın Ayı” ödülünü getirmeyi başaran “Bal” filminin çekimlerinin gerçekleştiği Çamlıhemşin’den geçerek Bölgede Osmanlı döneminde yapılmış taş köprülerin en güzel örneklerinden olan Timisvat Köprüsü’nde vereceğimiz fotoğraf molası sonrası 1350 metre yükseklikte bulunan zengin bitki örtüsü ve kaplıca suları ile ünlü Ayder Yaylası’na varıyoruz. Gelin Tülü Şelalesini görüyoruz. Kalegon, Aşağı Ambarlı ve Yukarı Ambarlık gezilerimizi tamamlayıp, yaylada serbest zaman veriyoruz. Keyifli bir yürüyüş yada yöre insanlarıyla sıcak bir sohbet yapabilirsiniz. Ayder yaylasından ayrılıyor Sarp Sınır Kapısına ulaşıyoruz. Giriş işlemlerimizi tamamlayıp Gürcistan/Acara bölgesine geçiyoruz. Batum şehir merkezine doğru devam ederken Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar kendine keskin çizgiler oluşturan Çoruh Nehrini ve üzerindeki eski Gonio Köprüsünü görüyor şehir merkezine ulaşıyoruz. Batumi / Adjara Arkeoloji Müzesini, tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesini, Tarihi Orta Camii, Piazza Meydanını, Piazza Saat Kulesini, Gürcü Ortodoks Kilisesini, Ermeni Ortodoks Kilisesini,  Avrupa Meydanını, Medea Heykelini, Poseidon Anıtını, Tiyatro Binasını, Batum Limanını yeni oluşturulan yüzüyle göreceğiz. Batum Bulvarında gezinti yaptıktan sonra alışveriş için serbest zaman vereceğiz. Batum gezimizi burada noktalıyor ve Sarp sınır kapısından çıkış işlemlerimizi tamamlayıp, otelimize yerleşiyoruz.

5.Gün. (Gündoğdu – Rize Bezi Atölyesi – Of – Uzungöl – Lustra ve Karester Yaylası – Sürmene - Samsun)
Değerli Konuklarımız, otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Rize’nin Gündoğdu ilçesine hareket ediyoruz. Rize bezinden üretilen tekstil ürünlerinin bulunduğu mağazamızda alışveriş molası veriyoruz. Gündoğdu’dan ayrılıp İyidere – Of üzerinden Solaklı Vadisi’ni takip ediyoruz. Yolun her iki yanında bulunan Solaklı vadisi boyunca uzanan yemyeşil ağaçlar, Asma köprüler arasından geçerken dağların yamacına kurulan hatta birçoğunun yolu bile bulunmayan evleri görüyoruz. Uzun Göl’de alacağımız Öğle yemeği sonrasında dileyen misafirlerimiz verilen serbest zaman içerisinde Göl çevresinde yürüyüş yapabilir, dileyen misafirlerimiz ise kendilerine sunulan ekstra yayla turuna katılabilirler.
Uzungöl’e veda edip, Sürmene’ye doğru yola çıkıyoruz. Dünyaya adını duyurmayı başarmış el yapımı sürmene bıçaklarını görüp, alışveriş yapma imkânı buluyor, Yolumuza Akçaabat – Giresun – Ordu üzerinden devam ediyor, akşam saatlerinde Samsun’da bulunan otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde

6.Gün. (Sinop Kalesi – Tarihi Ceza Evi – Hamsiloz Fiyordu – Kastamonu – Şerife Bacı Anıtı – Nasrullah Cami ve Meydanı)
Değerli Konuklarımız, otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Bafra, Yakakent, Gerze üzerinden Türkiye’nin kuzeydeki en uç noktası olan Sinop’a ulaşıyoruz. Şehir merkezinden geçerek Sinop limanına ulaşıyoruz. Öğle yemeğimizi Meşhur Sinop mantısı ile alıyoruz. Yemek sonrasında Sinop kalesine çıkıyoruz. Sinop sahiline hâkim bir noktada bulunan kalenin burçlarında manzaranın tadını çıkarıyoruz. Sinop’un en gelişmiş el sanatlarından biri olan Maket kotra yapımı konusunda son derece başarılı Ayhan ustanın gemi atölyesini ziyaret ediyoruz. Sizlere vereceğimiz kısa molanın ardından Türkülere ve Dizilere konu olan Tarihi Sinop Cezaevi’ne hareket ediyoruz. Halk arasında oldukça bilinen Aldırma gönül şarkısını Sabahattin Ali cezaevinde tutuklu bulunduğu sırada yazmıştır. Birçok film ve dizinin çekildiği cezaevi günümüzde müze olarak kullanılmaktadır. Parmaklıklar arkasında adlı dizi, Ferhan Şensoy’un “Pardon” adlı filmi Sinop Cezaevinde çekilmiştir. Sinop’tan ayrılmadan önce Hamsilos Fiyorduna gidiyoruz. Önemli bir kıyı şekillendirmesi olan Hamsilos ’da vereceğimiz serbest zaman sonrasında Boyabat - Taşköprü üzerinden Kastamonu’ya geliyoruz. Ilgaz dağı eteklerinde, Karaçomak deresi kenarında kurulan Şehir Meydanında otobüsümüzden iniyoruz. Kurtuluş Savaşında gösterilen fedakârlık ve cesaretin sembolü olan Şerife Bacı’nın Anıtı önünde grup fotoğrafı çektirmeyi unutmuyoruz. Taşköprü üzerinden yürüyerek Nasrullah Meydanına geliyoruz. Kurtuluş Savaşı sırasında İstiklal Marşımızın yazarı Mehmet Akif Ersoy’un bir dönem hutbe verdiği Nasrullah Camii’ni ve şadırvanını gezip, Kastamonu’nun meşhur çekme helvasının tadına baktıktan sonra Münire Medresesinde alışveriş için sizlere serbest zaman veriyoruz. Kastamonu’da vermiş olduğumuz serbest zamanın bitmesi ile otelimize doğru hareket ediyoruz. Saat kulesi ve Kastamonu kalesini yolumuz üzerinde Panoramik olarak görüp, konaklama yapacağımız otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama
7.Gün. (Safranbolu – Hıdırlık Tepesi  – Amasra  – Bakacak Tepesi – Kale Mescidi  – Çekiciler Çarşısı)
Değerli Konuklarımız, otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Safranbolu’ya hareket ediyoruz. Unesco tarafından dünya miras listesine alınan eski çarşı içerisindeki Türk ahşap Mimarisinin en güzel örneklerini barındıran Safranbolu’ya ulaşıyoruz. Üç seyir terasından biri olan eskiden Namazgâh olarak kullanılan Hıdırlık Tepesi ile gezimize başlıyoruz. Buradan Türk ve Rum mahallelerinin panoramik seyri sonrasında rehberimizin anlattığı yerleri gezmeye başlıyoruz. Karabaş Zade Hüseyin Efendi tarafından yaptırılan günümüzde faal olarak kullanılan Cinci Hoca Hamamını Panoramik olarak görüp, Köprülü Mehmet Paşa Camii’ne geliyoruz. Avlusunda bulunan Güneş Saati hakkında ve Osmanlı Devletinin önemli bir dönemini kapsayan Köprülüler dönemi hakkında bilgi aldıktan sonra Yemeniciler Arastasından geçerek Anadolu’nun unutulmaya yüz tutmuş el sanatlarından Yemenicilik hakkında bilgi alıyoruz. Akçasu Kanyonunu fotoğrafladıktan sonra İstanbul’da bulunan Nur-u Osmaniye Camii’nin küçük bir maketi olan İzzet Mehmet Paşa Camii’ni gezip, Cinci Hoca Hanını dışarıdan görüp Meşhur Safranbolu Lokumlarını tadıp, gezimizi tamamladıktan sonra vereceğimiz alışveriş molasının ardından Amasra’ya hareket ediyoruz. Çam, Meşe ve söğüt ağaçlarının ortaya çıkardığı güzel manzara eşliğinde Amasra’ya varıyoruz.  Fatih Sultan Mehmet’in Lala Lala Çeşm-i Cihan (Dünya’nın Göz Bebeği) dedikleri bu mu ola! Sözleri ile ün kazanan güzel Amasra’ya ulaşıyoruz. Bakacak Tepesinde ilçeyi kuşbakışı izleme fırsatı buluyor ve fotoğraf molası veriyoruz.  Cenevizliler döneminden kalma Amasra Kalesi, Bizans döneminden kalma kiliseden çevrilme Fatih Cami, Kale Mescidi, Boztepe, Kemere Köprüsü, Çekiciler Çarşısı (Ağaç işleri),  gezilerinden sonra dönüş yolculuğumuz başlıyor. Akşam ilerleyen saatlerde sizleri almış olduğumuz kalkış noktalarında bırakıyor, bir başka Sözler Turizm organizasyonunda görüşmek dileğiyle sizlere veda ediyoruz.