Türk Hava Yolları Sözler Turizm UşakAnadolujet Sözler Turizm UşakSunexpress Sözler Turizm UşakOgerTur  Sözler Turizm UşakPegasus  Sözler Turizm UşakAtlasjet  Sözler Turizm UşakLuftansa  Sözler Turizm UşakOnurair  Sözler Turizm Uşakgermania  Sözler Turizm Uşak
20 Haziran Uşak'tan Çıkış

5 GECE OTEL KONAKLAMASI 6 GÜN

HAREKET TARİHİ : 20 HAZİRAN CUMAAKŞAMI
DÖNÜŞ TARİHİ : 26 HAZİRAN PERŞEMBE AKŞAMI

KONAKLAMA : 1 GECE ORDU – 1 GECE TRABZON – 1 GECE ÇAYELİ – " GECE ARTVİN HOPA – 1 GECE ORDU

1.GÜN: (HAREKET )
Değerli misafirlerimiz, sizleri saat 22.30 Kent Meydanından Hareket.
2.GÜN: ( KASTAMONU – KASTAMONU KALESİ – HÜKÜMET KONAĞI – SAAT KULESİ – BOYABAT – SİNOP CEZAEVİ – MAKET YAPIM ATÖLYELERİ – GERZE – SAMSUN - BANDIRMA VAPURU )
Kastamonu'ya ulaşıyoruz. Burada, Hükümet Konağı, Şerife Bacı Anıtı'nı görüp Nasrullah Camii ve Meydanı'nı gezdikten sonra Kastamonu Kalesini ve Saat Kulesini panoramik olarak görüp Taşköprü – Hanönü - Boyabat istikametinden Sinop'a ulaşıyoruz. Sinop'ta, Maket Gemi Yapım Atölyeleri, liman, romanlara ve türkülere konu olmuş Tarihi Hapishaneyi gezip Sinop Ak limanda öğle yemeği için mola veriyoruz. Sinop'ta balık, nokul veya mantı tadabilir ve maket gemi atölyelerinden gemicik alabilirsiniz. Sinop gezimizi tamamladıktan sonra Samsun - Çarşamba – Ünye - Fatsa istikametinden Ordu'da bulunan otelimize varış. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Konaklama: Grand Ayzek Otel / ORDU
3.GÜN: ( ORDU – BOZTEPE – ALTINDERE MİLLİ PARKI – SÜMELA MANASTIRI – MAÇKA )
Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında, rehberimizden aldığımız bilgiler eşliğinde Ordu kentinin sembolü olan Boztepe'ye çıkıyoruz. Ardından, Ordu'dan ayrılarak Altındere Milli Parkına hareket ediyoruz. Ardından 1250 mt yükseklikte bulunan Sümela Manastırını gezerken rehberimizin anlatımlarından sonra bir kez daha büyüleneceksiniz. Ayazma, Kaya Kiliseleri, Su Kemerleri, Kaya Freskleri gezisi ardından Maçka'da bulunan otelimize varış. Akşam yemeği ve konaklama.
Konaklama: Zarha Mountain Resort / Sürmene // TRABZON
4.GÜN: ( TRABZON – AYASOFYA MÜZESİ – TELKARİ ATÖLYESİ – SOĞUKSU MEVKİ - ATATÜRK KÖŞKÜ - SÜRMENE - MEMİŞOĞLU KONAĞI - ÇAT VADİSİ - ZİLKALE – AYDER YAYLASI – FIRTINA DERESİ – RAFTİNG – MİKRON VEYA KALE KÖRPRÜSÜ – GELİN DÜVENİ ŞELALESİ )
Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında, gezilerimize Karadeniz'in en gelişmiş kenti olan Trabzon'a varıyoruz. Ayasofya Müzesini geziyoruz. Trabzon'a has olan Telkari Sanatının örneklerini görebileceğimiz ve satın alabileceğimiz Telkari Atölyesi ve Mağazası gezintinin ardından Soğuksu Mevkiine doğru yola çıkıyoruz, burada 20.yy şaheseri olan Atatürk Köşkü gezimiz ardından Bıçakları ve konakları ile ünlü Sürmene ilçesine uğruyoruz. Bıçak Atölyesine uğruyor ve gezimize devam ediyoruz. Karadenizin en güzel vadilerinden bir tanesi olan Fırtına Vadisine doğru yola çıkıyoruz.

Fırtına Deresi'nin yanında öğle yemeği için mola veriyoruz. Öğle yemeğinde yöresel lezzetler olan Muhlama, Laz böreği, Kara Lahana Sarması, Kırmızı Benekli Alabalığının tadına bakıyoruz. Keyifli öğle yemeğinin ardından,isteyen misafirlerimiz rafting yapabilirle.r

Kaçkar Dağları'nın en güzel noktasından biri olan Ayder Yaylasında keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Gelin Düveni Şelalesi ve diğer şelaleleri görüyoruz. Galerdüzü ve Kalegon gezileri sonrası yaylada serbest zamanda keyifli bir yürüyüş yapıp yöre insanlarıyla keyifli bir sohbet yapabilirsiniz.
Konaklama: Lazlakar Otel / Çayeli / RİZE

5.GÜN: ( PAKET FİYATINA DÂHİL TAM GÜN BATUM TURU – GONİO - APSAROS KALESİ - ÇORUH NEHRİ BOTANİK BAHÇESİ - RESİM VE GÜZEL SANATLAR MÜZESİ - TİYATRO BİNASI - MEDEA HEYKELİ - BATUM LİMANI - MERYEM ANA KATEDRALİ - ORTA CAMİİ )
otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında, Batum'a hareket ediyoruz. Sarp Sınır Kapısında giriş işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan / Acara bölgesine geçiyoruz. Hz. İsa'nın On iki Havarisinden biri olan St. Mathias`in Mezarının da bulunduğu Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar döneminde kullanılan Gonio ( Apsaros ) Kalesi'ni görüyoruz. Batum şehir merkezine doğru devam ederken Çoruh Nehri'ni ve üzerindeki eski Gonio Köprüsü'nü göreceğiz. Bir sonraki durağımız, Dünya'nın el ile hazırlanmış ikinci büyük bahçesi olan tropik bitkileri ile ünlü Batum Botanik Bahçesi olacak. Burada; Tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesi'ni, Tarihi Orta Camii, Rus Ortodoks Kilisesi, Ermeni Ortodoks Kilisesi, Poseidon Anıtı, Tiyatro Binasını, Medea Heykeli'ni, Batum Limanı'nı ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa meydanını göreceğiz. Batum Bulvarı'nda gezinti yaptıktan sonra alışveriş için serbest zaman vereceğiz. Ardından Sarp Sınır Kapısı'ndan çıkış işlemlerini yapıp, Hopa'da bulunan otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

NOT: Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği TC vatandaşları Batum' a üzerinde TC kimlik numarası bulunan nüfuz cüzdanı ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile ( ehliyet vs.) geçiş yapılamamaktadır. Ailesi ile birlikte ( Anne ve Babanın Aynı Anda ) seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM'A geçişleri için NOTER den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir.

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ. 16 TL OLAN ÇIKIŞ ÜCRETİ MİSAFİR TARAFINDAN ÖDENİR.

Konaklama: Terzioğlu Otel / Hopa/ ARTVİN

6.GÜN: ( RİZE – RİZE KALESİ – RİZE BOTANİK PARKI – RİZE BEZİ - UZUNGÖL – KARASTER – LUSTRA – YAYLAÖNÜ YAYLALARI - TİREBOLU – GİRESUN – FATSA - ÜNYE)
Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında, Rize Şehir Merkezinde turumuzu panoramik olarak yapıyoruz. Sonrasında Rize Bezinin tanıtılacağı ve alışverişinin yapılacağı atölyemize varıyoruz. Rize'yi Kuşbakışı Seyredeceğimiz Rize Kalesine çıkıyoruz. Rize'den ayrılarak. Karadeniz'in simgesi haline gelen Uzungöl'e hareket ediyoruz. Uzungöl ve yaylalar gezilerimizin ardından Karadeniz'in bir ucundan diğer bir ucuna doğru harekete geçiyoruz. Sürmene'de Karadeniz'in incisi Çay Fabrikasının bulunduğu yere ulaşıyoruz. Burada hem çayın yapımını tarihini hem de bahçeden demliğe giden sürecini göreceğimiz Çay Fabrikası gezimizi yapıyoruz. Ardından Ordu'da bulunan otelimize hareket ediyoruz. Otelimize varış. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Konaklama: HİLTON ORDU

7.GÜN: ( SAMSUN – ATATÜRK ANITI - BANDIRMA VAPURU – DÖNÜŞ YOLCULUĞU )
Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında,Samsun'daki gezilerimizi tamamlayarak Samsun'dan ayrılıyor Uşak'a olan dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Sungurlu – Kırıkkale – Ankara güzergâhı ile Uşak'a doğru yol alıyoruz. Akşam geç saatlerde Uşak'a varıyor ve bir başka Sözler Turizm organizasyonunda buluşmak üzere siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak bir sonraki gezimizde buluşmak üzere üzülerek vedalaşıyoruz. Hoşcakalın…

Konaklama: DİKKAT DÖNÜŞ GÜNÜ. BUGÜN OTEL KONAKLAMASI YOKTUR.
TOPLAM TUR MESAFESİ: 3272 km

ÜCRETE DÂHİL OLAN HİZMETLER                                  ÜCRETE DÂHİL OLMAYAN HİZMETLER
*  Otellerde 5 Gece Yarım Pansiyon Konaklama          *  Tüm Öğlen Yemekleri
*  Mercedes Tourısmo veya Travego                           *  Tüm Yemeklerde Alınan İçecekler

Otobüsler İle Ulaşım                                                       *  Tüm Özel Harcamalar
*  Çevre Gezileri                                                             *  Ekstra Belirtilen Tüm Organizasyonlar
*  Anı Tur Otobüs İçi İkramları                                          *  Müze Ören Yeri Girişleri